FREDO Звіт - спеціальний сервіс для подачі електронної звітності до контролюючих органів, реєстрації ПН / РК і обміну з контрагентами. Програма інтегрується в типові конфігурації програм автоматизації бізнесу (BAS Бухгалтерія, BAS Роздрібна торгівля, BAS Управління торгівлею, BAS Комплексне управління підприємством, BAS Малий бізнес, KBS.Облік бюджетної установи, KBS.Бухгалтерія комунального підприємства ), що дає можливість готувати звітність, адмініструвати ПДВ і обмінюватися первинними документами безпосередньо зі своїх конфігурацій, без створення проміжних файлів, обробок і т.д.

 

 

Які завдання вирішує FREDO Звіт

 

  • дає можливість шифрувати і підписувати звіти і супутні документи за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису);
  • формування регламентованих звітів за стандартами, а також їх подальша відправка в відповідні контролюючі органи. У тому числі і через «Єдине вікно»;
  • отримання квитанцій про прийняття відправлених раніше звітів з контролюючих інстанцій. Ви будете знати, коли ваші документи будуть отримані і відзначені у відповідних органах;
  • оцінка документа (звіту) за допомогою камерального аудиту на правильність заповнення, його подальше збереження, друк або запис на цифрові носії;
  • робота з ЄРПН (Єдиний реєстр податкових накладних): реєстрація НН / РК, їх оцінка і перевірка наявності, зворотне отримання зареєстрованих податкових форм;
  • двосторонній обмін документами між контрагентами;
  • отримання акцизних накладних в ЕРАН і можливість їх подальшої відправки контрагентам; обновлення даних про стан ПДВ-рахунків;
  • комплексна робота з документами: створення груп паперів, їх обробка, відправка, друк, збереження на носії і т.д.

 

 

Кому підійде

Програма актуальна для бюджетних, госпрозрахункових і приватних організацій. Робота з нею автоматизує задачі бухгалтерів, керівників, юристів і дозволяє економити робочий час співробітників на таких рутинних завданнях, як зведення даних і підготовка звітів, їх передача до відповідних органів, зберігання, структурування і чистка неактуальної документації.

FREDO Звіт працює з такими типовими конфігураціями:

  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS Роздрібна торгівля;
  • BAS Малий бізнес;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • Бухгалтерія для України;
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України;
  • Зарплата і Управління Персоналом для України;
  • Управління торговим підприємством для України;
  • Управління виробничим підприємством для України;
  • Бухгалтерський облік для України;
  • Зарплата + Кадри для України;
  • Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України;
  • Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України.

Сервіс також доступний в галузевих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових конфігурацій.

 

Переваги сервісу

  • підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК (ІСД ДФС, Masterkey, КС, Україна, АЦСК органів Юстиції України, АЦСК «Укрзалізниця», АЦСК «Masterkey», АЦСК «Україна», ПриватБанк і інші);
  • можливість роботи в мережевому варіанті і підключення додаткових фізичних і юридичних осіб (за додаткову плату);
  • збільшений набір регламентованих звітів (в порівнянні з комплектом в програмах для автоматизації бізнесу) з регулярним оновленням;
  • можливість вести кілька підприємств в одній базі і робота в мережевому режимі;
  • локальний ( однокористувальницький) і мережевий (розрахований на багато користувачів) варіант роботи;
  • перенесення архівних даних з програми "M.E.Doc";

 

Особливості FREDO Звіт

 

  • FREDO Звіт розроблений з урахуванням чинного законодавства України та відповідає необхідним стандартам формування і відправки звітності. Над продуктами компанії постійно ведеться робота і, в разі оновлень законодавчої бази або нововведень, система FREDO отримує оновлення і нові можливості в оптимальні терміни;
  • синхронізація з безліччю інших рішень автоматизації бізнесу. Вбудована інтеграція дозволяє швидко налаштувати систему, приступити до роботи з меншими тимчасовими і фінансовими витратами;
  • можна використовувати для ведення відразу декількох підприємств - роботи в мережевому варіанті;
  • доступний завжди: важливі документи, звіти та сервіси ви можете використовувати цілодобово 7 днів на тиждень;
  • є мережева версія програми для одночасної роботи декількох користувачів з однією базою.

 

Як почати роботу з сервісом

 

Щоб підключити FREDO Звіт уточніть, чи доступна інтеграція даного рішення в Вашу систему аналітики та збору даних. Наприклад, BAS передбачає інтеграцію FREDO, що дозволяє швидко впровадити додаток в робочі процеси.

Також буде потрібно:

  • зареєструвати програмний продукт, додати його в розширення системи;
  • активний Договір Інформаційно-технологічного супроводу;
  • скачати і встановити сервіс FREDO;
  • провести базову настройку і / або інтеграцію;
  • якщо ви ще не підписали з Арт-Софт Договiр Інформаційно-технологічного супроводу, цей сервіс доступний за окрему оплату.


Ви можете самостійно підключити і налаштувати FREDO або надати це завдання фахівцям компанії Арт-Софт. Наші співробітники зроблять все необхідне, щоб FREDO був налаштований і готовий для вашого використання.

Арт-Софт також надає інформаційно-технічний супровід системи, навчання персоналу, віддалену підтримку та налаштування.