Технічна підтримка

В рамках Договору Інформаційно-технологічного супроводу Ви отримаєте наступні послуги:

  1. Наші фахівці регулярно тестують і стежать за правильністю роботи баз даних програм автоматизації обліку: проводять реіндексацію і перевірку цілісності. Проведення технічного комплексного обслуговування дозволяє працювати без збоїв, помилок і призводить до прискорення роботи програм.
  2. Для автоматизації обробки банківських виписок Технічна підтримка налаштує зв’язок програм 1С:Підприємство або BAS з системою клієнт – банк. Ви економите час на дублювання рутинних операцій.
  3. Для того, щоб ваші співробітники могли ефективно працювати, фахівці HOTKEY підберуть найбільш вигідного постачальника послуг IP-телефонії, найкраще обладнання і налаштують Вашу роботу. Ви зможете робити запис телефонних дзвінків, працювати віддалено з офісною АТС, впровадити CRM-систему.
  4. Для забезпечення безперервного і безперебійного доступу до ваших баз даних, вашого захисту від збоїв в роботі обладнання і заощадження на обслуговуванні серверів наші фахівці допоможуть вибрати і налаштувати хмарні сервіси. Ми перенесемо ваші бази даних 1С:Підприємство або BAS в хмару так, що ви не помітите різниці в роботі.
  5. Ми запропонуємо вам настільки зручний набір інструментів для спільної роботи віддалених і офісних користувачів, так як би вони перебували в одному офісі.